Metropolian kevään hakukampanja jättää jälkensä

17.01.2008


Metropolian kevään nuorten ja aikuisten opiskelijahakukampanjointi markkinoi uutta ammattikorkeakoulua, kertoo Evtekin ja Stadian yhdistymisestä sekä antaa mielikuvaa hyvistä työllistymismahdollisuuksista ja työelämäsuhteista. Hakukampanjan avulla jatketaan Metropolian lanseerausta sekä visuaalisen identiteetin tunnistettavuutta ja vahvistamista. Tunnuslause "Kyky jättää jälkensä" näkyy kampanjamateriaaleissa ja jatkaa jo syksyllä aloitettua lanseerausteemaa "Kykyjen jäljillä".

Hakukampanjan kuva-aiheina on käytetty käden liikettä, joka muodostaa M-kirjaimen. Teemoja on neljä, jotka ovat liitutaulu, hiekka, jää ja tuli. Kampanja on suunnattu etenkin nuorille hakijoille ja se näkyy mainonnan ajoituksessa ja mediavalinnoissa.

Hakukampanjan aloittaa englanninkielisen koulutuksen haku, jonka lehti-ilmoittelu on jo käynnissä. Kevään aikana Metropolian ilmoituksia näkyy mm. seuraavissa lehdissä: Helsingin Sanomat ja sen Koulutus- ja Nyt-liite, Metro, Uutislehti Sata, Improbatur, AbiT, City-lehti, Ylioppilaslehti. Lisäksi Metropolia viestii useassa eri alojen ammattilehdessä.

Hiihtolomien aikaan 15.2. pyörähtää Finnkino-elokuvateattereissa Metropolian mainosfilmi ja maaliskuun puolessa välissä tv-mainonta Subilla ja Nelosella. Saman mainoselokuvan pätkää esitetään maalis-huhtikuussa isoilla mainos-screeneillä Kampin pääsisäänkäynnin yläpuolella ja Rautatieasemalla metron sisäänkäynnillä.

Kaupunkisuurtaulut vahvistavat hakemista Metropoliaan maaliskuussa viikoilla 11-12. Myös Helsingin kaupungin omat valotaulut kertovat hakuajasta.

Metropolia-viestit löytyvät myös odottamattomasta paikasta, pizzalaatikon kannesta. 50 000 kappaleen Metropolia-pizzalaatikkoerä tulee jakoon eri pizzerioihin pääkaupunkiseudun alueelle 17.3.

Kaikessa mainonnassa ja viestinnässä hakijoita ohjataan Metropolian verkkosivuille. Hakijat löytävät tiensä nettisivuille myös eri sivustoille sijoitettujen bannereiden kautta. Bannereita voi klikata mm. osoitteissa alypaa.com, irc-galleria.fi, city.fi, telkku.com ja ii2.org.

Metropolian nettisivuilla jatkuu suosittu Älypää-visa, jossa kevään aikana pääpalkintona on Peugeot-skootteri.

Metropoliassa on tänä keväänä haussa yli 3000 opiskelupaikkaa nuorille ja aikuisille. Tarjolla on englanninkielisestä ja suomenkielistä tutkintoon johtavaa koulutusta sekä ylempään ammattikorkeakoulututkintoon johtavaa koulutusta ja erikoistumisopintoja yhteensä 48 eri koulutusohjelmassa. Uskomme, että Kyky jättää jälkensä -kampanja innostaa nuoria hakeutumaan uuteen, mahtavaan Metropoliaan.

Hakuajat:

Bachelor´s degree programmes conducted in English 14.1. - 15.2.2008
Master´s degree programmes conducted in English 3.3. - 11.4.2008
Nuorten suomenkielinen koulutus 25.3. - 11.4.2008
Aikuiskoulutus ja ylempään ammattikorkeakoulututkintoon johtava koulutus 14.4. - 2.5.2008


TtM Jukka Kesäsen väitös: Leikkausta edeltävä potilasohjaus vahvistaa selkäleikkauspotilaan voimavaroja

20.04.2018

Tehostettu potilasohjaus ennen selkäleikkausta lisää potilaan tietoa leikkauksesta ja saattaa vähentää siihen liittyvää ahdistusta. Hyvällä potilaan ohjauksella voidaan edesauttaa leikkaukseen valmistautumista ja siitä toipumista. Tulokset k&aum...

Lue lisää

Tilinpäätös 2017: Yhteistyön ja uudistumisen kautta kasvuun

19.04.2018

Vuonna 2017 Metropolia jatkoi tavoitteellisesti strategian toteuttamista päämääränä uudistuminen, keskittyminen ja kasvu.
Vuosi oli vahvaa uudistumisen aikaa. Teimme kunnianhimoista työtä erityisesti toimintakulttuurimme ja henkilöstön digipedagogii...

Lue lisää

Kulttuurituotannon kevätseminaarissa opinnäytetyöt vastasivat muutoksen haasteisiin

18.04.2018

Metropolia Ammattikorkeakoulu ja Humanistinen ammattikorkeakoulu (Humak) järjestivät 5.-6.4. yhdessä toista kertaa kevätseminaarin nimeltään Kulttuuri – Aukene!
Humakin auditoriossa pidetyssä seminaarissa syvennyttiin kulttuurialan nykyhetken haasteisiin ja ...

Lue lisää

Arabia135:n kampus luovutettiin Metropolian käyttöön

17.04.2018

Metropolian toimintojen keskittämisessä neljälle kampukselle saavutettiin iso etappi. Projektijohtaja Simo Hoikkala vastaanotti Metropolian Arabian kampuksen Arabia135:n uudet tilat rakennuttaja Keskinäinen Työeläkevakuutusyhtiö Varmalta 16. huhtikuuta.
Arabian pe...

Lue lisää

17.04.2018

Yhteistyöllä tulevaisuuden tekijöitä Pilke päiväkodeille

Pilke päiväkodit Oy ja Metropolia ovat solmineet työelämäyhteistyösopimuksen 16.4.2018. Laaja-alaisella ja syvemmällä yhteistyöllä molempien osapuolten toiminnasta tehdään tavoitteellista, helppoa ja systemaattista. Yhteistyö liittyy oppimi...

Lue lisää

16.04.2018

Metropolialle merkittävä avustus opetustoimen henkilöstökoulutukseen

OPH rahoittaa opetustoimen henkilöstökoulutusta vuosittain noin 10 miljoonalla eurolla, ja siihen on osallistujia runsaat 23 000. Tänä vuonna Metropolia sai valtiolta tätä tarkoitusta varten 11 koulutushankkeelle yhteensä 712 896 euroa. Korkeakoulut  olivat anoneet...

Lue lisää

16.04.2018

TeiniMINNOmalli on uudenlainen tapa oppia ja opettaa - nuorille pääomaksi innovaatio-osaaminen



Nuoren toisen asteen opiskelijan tulisi löytää oma polku työelämään tai jatko-opintoihin valmistuessaan ammattiin. Aina polkua ei löydy ja siirtymä voi venyä pitkäksikin. Myös tavat tehdä työtä muuttuvat. Työtä luonn...

Lue lisää


1 - 7 / 1510

Tilaa uutiset RSS-syötteenä

 

Uutiskirje

Tilaa Metropolian uutiskirje

Tilaa Metropolian uutiskirje, joka ilmestyy 4-6 kertaa vuodessa.

Uutiskirjeet 2018

Uutiskirjeet 2017

Uutiskirjeet 2016

Uutiskirjeet 2015