Digitekijä Fast Track -erikoistumiskoulutus

Kenelle

Koulutus on suunnattu sinulle, joka haluat kehittää digiosaamistasi tai syventää sitä.

Koulutus on suunnattu jo työelämässä toimineille soveltuvan korkeakoulututkinnon omaaville henkilöille, jotka työskentelevät nyt tai tulevaisuudessa verkkokaupan ja verkossa myymisen tai digitaalisen liiketoiminnan kehittämisen parissa.

Hyöty opiskelijoille

Opit käytännön case -työskentelyn kautta parhaiden ammattilaisten ohjauksessa digitaalisuudesta laaja-alaisesti.  

Koulutusmoduulit sisältävät kokonaisuuksia liittyen digitaalisiin aihealueisiin kuten

  • strateginen muutosjohtaminen,
  • digitaalisuus palveluliiketoiminnassa,
  • asiakaslähtöiset kehittämismenetelmät ja
  • verkkokaupan menestyksen kulmakivet.

Lisäksi suoritat osana koulutusta HubSpot, Google AdWords ja Google Analytics -serfikaatit.

Koulutus muodostaa 30 opintopisteen kokonaisuuden, jota voi hyödyntää, jos jatkossa suorittaa ylemmän ammattikorkeakoulututkinnon Haaga-Heliassa, Metropoliassa tai Laureassa.

Hyöty yritykselle

Koulutuksen suoritettuaan työntekijänne pystyy syventämään digitaalista osaamistaan ja jatkossa vaikuttamaan yrityksen verkkomyynnin kehittämiseen. Tavoitteena on tukea oppimista ja osaamista ja tarjota työkaluja liittyen verkkomyynnin kasvattamiseen.

Moduulit ja aikataulut

Koulutus järjestetään 1.3.2018 - 31.3.2019 ja se sisältää 30 opintopisteen laajuisen kokonaisuuden, johon sisältyy 12 lähityöskentelypäivää sekä etätyönä tehtäviä harjoituksia.

Koulutus muodostuu kuudesta eri moduulista, joissa käsitellään digitaalisen ympäristön strategista muutosjohtamista, digitaalisuutta palveluliiketoiminnassa, käydään läpi asiakaslähtöisiä kehittämismenetelmiä, verkkokaupan menestyksen kulmakiviä sekä verkkomarkkinoinnin ja myynnin ratkaisuja ja työkaluja.

  • Moduuli 1: Strateginen muutosjohtaminen digiajassa 5 op
    perjantaina 16.3.2018 ja 6.4.2018 klo 9:30 - 16:00

  • Moduuli 2: Asiakaskokemuksen kehittäminen 5 op
    perjantaina 4.5.2018 ja 25.5.2018 klo 9:30 - 16:00

  • Moduuli 3: Markkinointi ja myynti digitaalisissa kanavissa 5 op
    perjantaina 24.8.2018 ja 7.9.2018 klo 9:30 - 16:00

  • Moduuli 4: Asiakashankinta digikanavissa 5 op
    perjantaina 28.9.2018 ja 19.10.2018 klo 9:30 - 16:00

  • Moduuli 5: Mittaus ja analytiikka 5 op
    perjantaina 9.11.2018 ja 30.11.2018 klo 9:30 - 16:00

  • Moduuli 6: Verkkokaupan menestyksen kulmakivet 5 op
    perjantaina 11.1.2019 ja 1.2.2019 klo 9:30 - 16:00

 

Koulutus järjestetään Haaga-Helian Pasilan kampuksella.

Kouluttajat

Kurssin vetäjinä toimivat verkkokauppakokemusta omaavat huippuohjaajat:

  • Pirjo Elo, Metropolia Ammattikorkeakoulu
  • Pia Hellman, Metropolia Ammattikorkeakoulu
  • Eija Lipasti, Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Miika Malinen, Minnom Ltd
  • Jarmo Sarkkinen, Haaga-Helia ammattikorkeakoulu

Hinnat ja ilmoittautuminen

Koulutukseen mahtuu mukaan 15 opiskelijaa Metropolian kautta  (yhteensä 45 opiskelijaa kolmesta eri korkeakoulusta). Koulutuksen hinta on 950 € (alv 0 %).

Koulutukseen ilmoittautuneet hakijat, joilla on tradenomin tai muu vastaava perustutkinto, hyväksytään ohjelmaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Mukaan mahtuu 45 opiskelijaa. Opiskelijalle lähetetään välittömästi ilmoittautumisen jälkeen lasku, jonka maksettuaan opiskelijan ilmoittautuminen on sitova.

Lisätietoa koulutuksesta sekä ilmoittautumiset (etunimi, sukunimi, postiosoite ja sähköposti): Metropolia, Senja Niskala, senja.niskala metropolia fi,  31.1.2018 mennessä.

 

 

Haaga-Helia, Metropolia ja Laurea ammattikorkeakoulut järjestävät yhdessä yrityksille ja yritysten työntekijöille suunnatun digitaalisen liiketoiminnan Digitekijä Fast Track -koulutuksen.

Erikoistumiskoulutus järjestetään 1.3.2018 - 31.3.2019. Koulutus sisältää 30 opintopisteen laajuisen kokonaisuuden, johon sisältyy 12 lähityöskentelypäivää sekä etätyönä tehtäviä harjoituksia.

Ilmoittaudu 31.1.2018 mennessä!