Lean - toiminnan kehittämistä asiakasnäkökulma edellä

"lean"; "lean-koulutus", "toiminnan kehittäminen"


Onko asiakas aina etusijalla? Leanin avulla keskitytään kokonaisuuden optimointiin eli asiakastyytyväisyyden ja tuottajatyytyväisyyden maksimointiin. Haluatko tietää, miten Lean mahdollistaa organisaatiosi jatkuvan kehittymisen sekä vahvistaa henkilöstön osaamista ja ongelmanratkaisukykyä? Meiltä saat erilaisia ratkaisuja Lean-tietoiskuista konkreettisiin työpajoihin, joissa arvioidaan organisaation omia prosesseja.


Miksi me?

 Asiakkaamme suosittelevat, koska

  • koulutus on käytännönläheinen ja ajatuksia herättävä
  • käsitellyt käytännön esimerkit ovat hyviä ja valaisevia
  • koulutus on tarpeeksi lyhyt ja ytimekäs
  • kouluttaja on innostava, selkeä, sujuva ja mielenkiintoinen

 

Meillä on

  • kokemusta toiminnan kehittämisestä yksityisellä ja julkisella sektorilla
  • kokemusta perusterveydenhuollon prosessien kehittämisestä
  • eri toimialojen substanssiosaamista sekä toimialakohtaista ymmärrystä
  • sosiaali- ja terveysalan sekä tekniikan alan käytännön asiantuntijat käytössänne
  • kyky hyödyntää modernia teknologiaa toiminnan kehittämisessä

 

Asiakkaiden kanssa kehitetty kokonaisratkaisu

Metropolia - Lean - toiminnan kehittämistä asiakasnäkökulma edellä

 

1. Lean-perusteet henkilöstölle
2. Lean - johtamisjärjestelmänä
3. Muutosjohtaminen ja tiimivalmennus (muutosagenttien ja Lean-agenttien koulutus ja tuki)
4. Prosessien kehittäminen ja työkalut (mittaaminen, optimointi)
5. Johdon sparraus

 

Ota yhteyttä ja pyydä tarjous

Taru Ruotsalainen, kehityspäällikkö
p. 050 370 1878
taru.ruotsalainen(at)metropolia.fi

Lean

Referenssi

Olemme järjestäneet Vantaan terveyskeskusten henkilöstölle Lean-työpajoja. Heillä ovat saaneet positiivisia kokemuksia Lean-menetelmien käytöstä. Henkilöstö on kokenut työskentelyn motivoivaksi ja hyödylliseksi.

 ”Meillä Keski-Vantaalla on tosi hyvät kokemukset ja olemme saaneet tällä Anteron (Putkiranta) vetämällä Lean-työpajamenetelmällä henkilökunnan innostumaan ja sisäistämään, mistä on kysymys. Ja jatkoa on seurannut, tämän kevään Lean-työpajat jatkuvat arvioinnin teemalla. Antero on mukana ja opettelemme arvioimaan prosesseja ja laatimaan prosessiin tarvittavia korjaavia toimenpiteitä. Eli olemme Lean-työpajamallin II-vaiheessa.”

Pertti Sopanen, terveyskeskuspäällikkö