Digitekijä Fast Track -koulutus

Haaga-Helia, Metropolia ja Laurea ammattikorkeakoulut järjestävät yhdessä keväällä 2017 yrityksille ja yritysten työntekijöille suunnatun digitaalisen liiketoiminnan koulutuksen.

Kenelle

Koulutus on suunnattu sinulle, joka haluat kehittää digiosaamistasi tai syventää sitä. Toimit työelämässä ja sinulla on perustutkinto suoritettu. Voit toimia nyt tai tulevaisuudessa verkkokaupan ja verkossa myymisen parissa tai digitaalisen liiketoiminnan kehittämisen parissa.

Hyöty

Opit käytännön case-työskentelyn kautta parhaiden ammattilaisten ohjauksessa digitaalisuudesta laaja-alaisesti. Koulutusmoduulit sisältävät kokonaisuuksia liittyen digitaalisiin aihealueisiin, kuten strateginen muutosjohtaminen, digitaalisuus palveluliiketoiminnassa, asiakaslähtöiset kehittämismenetelmät, ja verkkokaupan myynnin optimointi. Lisäksi osana koulutusta voit valinnaisena suorittaa joko Microsoft Dynamics- tai Google AdWords -serfikaatin. Koulutus muodostaa 15 opintopisteen kokonaisuuden, jonka voit hyödyntää osaksi ylempää ammattikorkeakoulututkintoa Haaga-Heliassa, Metropoliassa tai Laureassa.

Moduulit ja aikataulu

Koulutus järjestetään 1.1.2017 - 31.5.2017 välisenä aikana ja sisältää 15 opintopisteen laajuisen kokonaisuuden, johon sisältyy 5 lähipäivä työskentelyä.

Koulutus muodostuu 6 eri moduulista, joissa käsitellään digitaalisen ympäristön strategista muutosjohtamista, digitaalisuutta palveluliiketoiminnassa, käydään läpi asiakaslähtöisiä kehittämismenetelmiä, verkkokaupan myyntiä sekä verkkomarkkinoinnin ja myynnin ratkaisuja ja työkaluja.

Koulutuksen aikana kehitetään omaa tai yrityksen digitaalista kehitysprojektia.

Koulutus järjestetään Haaga-Helian Pasilan kampuksella.

Moduuli 1: Orientaatio ja strateginen muutosjohtaminen
Orientaatiopäivä, oma digiprojektin esittely, henkilökohtainen osaamisarviointi ja tavoitesuunnitelma. Strateginen muutosjohtaminen 2,5 op.
Perjantaina 20.1.2017 klo 9:30–16:00

Moduuli 2: Digitaalisuus palveluliiketoiminnassa 2,5 op
Perjantaina 17.2.2017 klo 9:30–16:00

Moduuli 3: Asiakaslähtöiset kehittämismenetelmät 2,5 op
Perjantaina 10.3.2017 klo 9:30–16:00

Moduuli 4: Menestyvän verkkokaupan kulmakivet 2,5 op
Perjantaina 24.3.3017 klo 9:30–16:00

Valinnaisena (1 moduuli valittava)

Moduuli 5: Markkinoinnin ja myynnin prosessit ja ratkaisut (Microsoft Dynamics- sertifiointi)
Perjantaina 21.4.2017 klo 09:30–16:00

Moduuli 6: Digitaaliset työkalut ja menetelmät (Google AdWords-sertifiointi)
Perjantaina 19.5.2017 klo 09:30–16:00

Kouluttajat

Vetäjinä toimivat verkkokauppakokemusta omaavat huippuohjaajat:

Jarmo Sarkkinen, Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
Pia Hellman, Metropolia Ammattikorkeakoulu
Pirjo Elo, Metropolia Ammattikorkeakoulu
Miika Malinen, Minnom Ltd
Ville Saarikoski, Laurea-ammattikorkeakoulu
Eija Lipasti, Laurea-ammattikorkeakoulu

Hinta

Koulutukseen mahtuu mukaan 30 opiskelijaa. Hinta on 1990 € + ALV 0 %.

Ilmoittautuminen ja lisätiedot

Tiina Laiho (tiina.laiho2@haaga-helia.fi) 7.12.2016 mennessä.