Sähköistä markkinointisi, 5 op

"digimarkkinointi", "digitaalinen liiketoiminta"


Digitaaliset kanavat ovat avainroolissa asiakkaiden hankkimisessa, asiakassuhteiden ylläpidossa ja lisämyynnissä. Yritykset tarvitsevat osaamista käyttäjälähtöisen sähköisen markkinoinnin suunnitteluun ja tuottamiseen riippumatta siitä, riittävätkö omat resurssit vai tehdäänkö yhteistyötä ulkopuolisten asiantuntijoiden kanssa.

Kenelle

Koulutus sopii sinulle, joka vastaat palvelujen kehittämisestä, suunnittelusta tai toteutuksesta joko yksityisellä tai julkisella sektorilla.

Tavoitteet

Tavoitteena on kehittää digitaalisten työkalujen käyttöä yrityksen markkinoinnissa ja asiakaspalvelussa. Koulutuksen jälkeen hallitset digitaalisen markkinoinnin kokonaisuuden ja osaat toteuttaa sitä tehokkaasti.

Sisältö

  • hakusanamarkkinointi, Google AdWords
  • asiakassuhteiden hoito, Microsoft Dynamics CRM 2015 Online
  • verkkosivut ja verkkokaupat, julkaisujärjestelmän ja verkkokauppatyökalu Shopifyn käyttö
  • sähköposti- ja mobiilisuorat, sähköpostityökalu MailChimpin käyttö
  • mittaus ja seuranta - edellä olevien lisäksi Google Analytics
  • verkkokirjoittaminen, sosiaalinen media ja blogit

Toteutus

Koulutukseen sisältyy viisi lähivalmennuspäivää, joihin kuuluu ryhmätöitä, keskusteluja sekä sähköisiin työkaluihin tutustumista. Lähivalmennuspäivien välillä on etätehtäviä, joissa edistät sähköisten työkalujen ja markkinoinnin kehittämistä omassa organisaatiossasi.

Aika ja paikka

Kevät 2017. Ajankohta tarkentuu syksyn 2016 aikana.

Metropolia Ammattikorkeakoulu, Leiritie 1, 01600 Vantaa

Hinta

1200 € + ALV 24 % (1488 €)

Lisätietoja

Elina Taponen, suunnittelija
p. 040 759 8756
elina.taponen (at) metropolia.fi

 

Pidätämme oikeuden muutoksiin.