Asiakas palveluiden keskiössä -webinaari

Asiakas keskiössä - webinaari

Sote-uudistus edellyttää uutta osaamista henkilöstöltä. Tule mukaan webinaariin, jossa paneudutaan asiakasymmärryksen merkityksellisyyteen palveluiden kehittämiseksi.

Tavoite

  • Sisäistää asiakasymmärryksen merkityksen sote-palveluissa
  • Ymmärtää asiakaskokemuksen yhteyden vaikuttaviin palveluihin
  • Sisäistää asiakkaan aktiivinen rooli palvelujen käyttäjänä ja kehittäjänä

Sisältö

  • Asiakasymmärrys: mitä se tarkoittaa?
  • Asiakaskokemus: Mitä se on, mistä se muodostuu? Miten siihen voi vaikuttaa?
  • Asiakkaan kohtaaminen ja kuuleminen: miksi ja miten?
  • Asiakkaiden moninaisuus; profilointi ja asiakasryhmät
  • Asiakas toimijana
  • Valinnanvapaus asiakkaan mahdollisuutena

Aika

Webinaari ti 4.9.2018 klo 9–11.

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu tästä maksuttomaan webinaariin.

Lisätietoja

Taru Ruotsalainen
taru.ruotsalainen metropolia fi
p. 050 370 1878