Lean-perusteet ja -työkalut

Lean

Miten maksimoit asiakas- ja tuottajatyytyväisyyden? Lean-ajattelun avaintekijät ovat joustavuus ja avoimuus muutokselle. Leanissa keskitytään kokonaisuuden optimoimiseen eli asiakastyytyväisyyden ja tuottajatyytyväisyyden maksimointiin. Saat koulutuksessa perusymmärryksen, mitä Lean on ja miten se mahdollistaa organisaatiosi jatkuvan kehittymisen sekä vahvistaa henkilöstön osaamista ja ongelmanratkaisukykyä.

 

Kenelle

Sosiaali- ja terveysalan organisaatiot (johto ja henkilöstö)


Sisältö

  • tutustut Lean-filosofiaan, -menetelmiin ja -työkaluihin
  • ymmärrät, miten voit hyödyntää Lean-ajattelua ja -työkaluja omassa työssäsi

 

Toteutus

Kesto puoli päivää (esim. 9.00–12.00). Koulutus järjestetään sopimuksen mukaisena ajankohtana joko asiakkaan tai Metropolian tiloissa.

 

Kouluttajat

Antti Niemi
TtT, rh, lehtori. Vuosien kokemus kouluttajana ja esimiehenä; erityisenä mielenkiinnon kohteena sosiaali- ja terveysalan organisaatiokulttuurit, potilasturvallisuus, terveydenhuollon laatukysymykset sekä toimintaprosessien kehittäminen.

Kati Ylikahri
THM, th, lehtori. Vuosien kokemus kouluttajana ja esimiehenä; erityisenä mielenkiinnon kohteina sosiaali- ja terveysalan johtaminen, työhyvinvointi sekä toimintaprosessien kehittäminen.


Ota yhteyttä ja pyydä tarjous

Taru Ruotsalainen
p. 050 370 1878
taru.ruotsalainen (at) metropolia.fi

Lean - toiminnan kehittämistä asiakasnäkökulma edellä

Onko asiakas aina etusijalla? Leanin avulla keskitytään kokonaisuuden optimointiin eli asiakastyytyväisyyden ja tuottajatyytyväisyyden maksimointiin. Haluatko tietää, miten Lean mahdollistaa organisaatiosi jatkuvan kehittymisen sekä vahvistaa henkilöstön osaamista ja ongelmanratkaisukykyä? Meiltä saat erilaisia ratkaisuja Lean-tietoiskuista konkreettisiin työpajoihin, joissa arvioidaan organisaation omia prosesseja.

Lue Leanin kokonaisratkaisusta >>