Metropolian kevään hakukampanja jättää jälkensä

17.01.2008


Metropolian kevään nuorten ja aikuisten opiskelijahakukampanjointi markkinoi uutta ammattikorkeakoulua, kertoo Evtekin ja Stadian yhdistymisestä sekä antaa mielikuvaa hyvistä työllistymismahdollisuuksista ja työelämäsuhteista. Hakukampanjan avulla jatketaan Metropolian lanseerausta sekä visuaalisen identiteetin tunnistettavuutta ja vahvistamista. Tunnuslause "Kyky jättää jälkensä" näkyy kampanjamateriaaleissa ja jatkaa jo syksyllä aloitettua lanseerausteemaa "Kykyjen jäljillä".

Hakukampanjan kuva-aiheina on käytetty käden liikettä, joka muodostaa M-kirjaimen. Teemoja on neljä, jotka ovat liitutaulu, hiekka, jää ja tuli. Kampanja on suunnattu etenkin nuorille hakijoille ja se näkyy mainonnan ajoituksessa ja mediavalinnoissa.

Hakukampanjan aloittaa englanninkielisen koulutuksen haku, jonka lehti-ilmoittelu on jo käynnissä. Kevään aikana Metropolian ilmoituksia näkyy mm. seuraavissa lehdissä: Helsingin Sanomat ja sen Koulutus- ja Nyt-liite, Metro, Uutislehti Sata, Improbatur, AbiT, City-lehti, Ylioppilaslehti. Lisäksi Metropolia viestii useassa eri alojen ammattilehdessä.

Hiihtolomien aikaan 15.2. pyörähtää Finnkino-elokuvateattereissa Metropolian mainosfilmi ja maaliskuun puolessa välissä tv-mainonta Subilla ja Nelosella. Saman mainoselokuvan pätkää esitetään maalis-huhtikuussa isoilla mainos-screeneillä Kampin pääsisäänkäynnin yläpuolella ja Rautatieasemalla metron sisäänkäynnillä.

Kaupunkisuurtaulut vahvistavat hakemista Metropoliaan maaliskuussa viikoilla 11-12. Myös Helsingin kaupungin omat valotaulut kertovat hakuajasta.

Metropolia-viestit löytyvät myös odottamattomasta paikasta, pizzalaatikon kannesta. 50 000 kappaleen Metropolia-pizzalaatikkoerä tulee jakoon eri pizzerioihin pääkaupunkiseudun alueelle 17.3.

Kaikessa mainonnassa ja viestinnässä hakijoita ohjataan Metropolian verkkosivuille. Hakijat löytävät tiensä nettisivuille myös eri sivustoille sijoitettujen bannereiden kautta. Bannereita voi klikata mm. osoitteissa alypaa.com, irc-galleria.fi, city.fi, telkku.com ja ii2.org.

Metropolian nettisivuilla jatkuu suosittu Älypää-visa, jossa kevään aikana pääpalkintona on Peugeot-skootteri.

Metropoliassa on tänä keväänä haussa yli 3000 opiskelupaikkaa nuorille ja aikuisille. Tarjolla on englanninkielisestä ja suomenkielistä tutkintoon johtavaa koulutusta sekä ylempään ammattikorkeakoulututkintoon johtavaa koulutusta ja erikoistumisopintoja yhteensä 48 eri koulutusohjelmassa. Uskomme, että Kyky jättää jälkensä -kampanja innostaa nuoria hakeutumaan uuteen, mahtavaan Metropoliaan.

Hakuajat:

Bachelor´s degree programmes conducted in English 14.1. - 15.2.2008
Master´s degree programmes conducted in English 3.3. - 11.4.2008
Nuorten suomenkielinen koulutus 25.3. - 11.4.2008
Aikuiskoulutus ja ylempään ammattikorkeakoulututkintoon johtava koulutus 14.4. - 2.5.2008


Muuta maailmaa kanssamme

Tule mukaan muutosta vauhdittavaan varainhankintakampanjaamme. Lahjoita euro, joka tukee yhteistä tulevaisuuttamme. Kiitos lahjoituksesta!

metropolia.fi/lahjoita


Uusi toimintaterapeuttien koulutusmuoto vastaa moniin odotuksiin Etelä-Karjalassa

24.09.2018

Lappeenrannassa elokuussa alkanut toimintaterapeuttikoulutus tarjoaa alueen opiskelijoille uudenlaisen mahdollisuuden suorittaa korkeakoulututkinto omalla kotiseudulla – töiden ja muun elämän ohessa. Koulutus järjestetään Saimaan ammattikorkeakoulun ja pä&aum...

Lue lisää

Autokoriteollisuus ry lahjoitti Metropolialle, sekä Turun ja Tampereen ammattikorkeakouluille

24.09.2018

Autokoriteollisuus ry tukee lahjoituksella Metropolia Ammattikorkeakoulun, sekä Turun ja Tampereen ammattikorkeakoulujen tekniikan alan koulutuksen kehittämistä yhteensä 190 000 eurolla.
Lahjoituksen myötä Autokoriteollisuus ry:n jäsenkokous on päätt&aum...

Lue lisää

Metropolialle 620 000 euron erityisrahoitus XR-teknologian edistämiseen

20.09.2018

Metropolia on saanut opetus-ja kulttuuriministeriön 620 000 euron erityisrahoituksen tutkimus-, kehittämis- ja innovaatiotoimintansa (TKI) profiloimiseen XR-teknologiaan. Metropolian tavoitteena on XR-teknologioiden eli lisätyn (AR), virtuaali- (VR) ja yhdistetyn todellisuuden (MR) -t...

Lue lisää

Syksyn yhteishaussa Metropoliaan haki yli 13 000 hakijaa

20.09.2018

Korkeakoulujen syksyn 2018 yhteishaku päättyi keskiviikkona syyskuun 19. päivä klo 15:00. Alustavien tietojen mukaan Metropoliaan haki noin 13 300 hakijaa, joista lähes 5100 on ensisijaisia hakijoita.
Metropolian syyskuun yhteishaun koulutustarjonnassa oli 22 hakukohdetta n...

Lue lisää

19.09.2018

10-vuotias Metropolia juhli rennosti neljällä kampuksella – Arabian ja Myyrmäen kampusten avajaiset

Kympin korkeakoulun opiskelijat, henkilöstö ja kumppanit juhlivat yhdessä samanaikaisesti neljällä kampuksella 10-vuotiasta Metropoliaa 18. syyskuuta.
Kampukset sijaitsevat Helsingin Arabiassa ja Myllypurossa, Espoon Leppävaarassa ja Vantaan Myyrmäessä.
Samalla v...

Lue lisää

17.09.2018

Kumppanuus Vahasen kanssa tuo työelämäläheisyyttä opintoihin

Vahanen-yhtiöt, suomalainen kiinteistö- ja rakennusalan konsulttikumppani, ja Metropolia Ammattikorkeakoulu ovat solmineet yhteistyösopimuksen 12.9.2018. Yhteistyön keskiössä on muun muassa pätevyyksiin tähtäävien valmennusten järjestäminen, opi...

Lue lisää

14.09.2018

Autoalan Keskusliitolta ja Autoalan Ammattikoulutuksen Edistämissäätiöltä lahjoitus tekniikan alalle

Autoalan Keskusliitto (AKL) haluaa panostaa osaamisen kehittämiseen ja suomalaiseen insinöörikoulutukseen uusien osaajien varmistamiseksi alalle. Digitalisaation ja uuden teknologian myötä nopeasti muuttuvassa toimintaympäristössä on tärkeä vahvistaa enti...

Lue lisää


1 - 7 / 1576

Tilaa uutiset RSS-syötteenä

 

Uutiskirje

Tilaa Metropolian uutiskirje

Tilaa Metropolian uutiskirje, joka ilmestyy 4-6 kertaa vuodessa.

Uutiskirjeet 2018

Uutiskirjeet 2017

Uutiskirjeet 2016

Uutiskirjeet 2015