Päättynyt
HYTKE-hanke
Osallistavaa TKI-toimintaa kestävän hyvinvoinnin rakentamiseen arjessa
Hankkeen tarkoituksena on rakentaa osallistuvaa tutkimus-, kehitys- ja innovaatiotoimintaa Metropolialle ja verkostoissa hyödynnettäväksi.
HYTKE – Kestävää hyvinvointia yhdessä tutkimalla ja kehittämällä -hankkeen tarkoituksena on rakentaa osallistuvaa tutkimus-, kehitys- ja innovaatiotoimintaa Metropolia Ammattikorkeakoululle ja verkostoissa hyödynnettäväksi. Tavoitteena on kestävä hyvinvointi ihmisten arjessa teknologiaa hyödyntämällä. Hanke toteutuu vuosina 2021- 2023 Opetus- ja kulttuuriministeriön profilointirahoituksella Metropolian TKI-toiminnalle.
Kesto
23.11.2020 – 31.5.2024
Rahoittaja
- Opetus- ja kulttuuriministeriö