Hanke toteuttaa maksutonta koulutusta Uudenmaan naisyrittäjille. Tutustu koulutustapahtumiin.

Ajankohtainen koulutustarjonta - ilmoittaudu nyt kevään koulutuksiin!

Huom! Teemakoulutuksiin osallistuminen edellyttää johdantona toimivan 'Liiketoiminnan digitaalinen kehittäminen' -koulutuksen käymistä, koulutuksiin ei voi osallistua käymättä johdantokoulutusta.

Liiketoiminnan digitaalinen kehittäminen

Koulutuskokonaisuuden tavoitteena on lisätä osallistujien ymmärrystä ja konkreettista osaamista digitalisaation mahdollisuuksien hyödyntämisestä liiketoiminnan kehittämisessä. Koulutukset sisältävät teoriaa, mutta painotus on ohjatussa työpajatyöskentelyssä ja konkreettisessa tekemisessä. 

Liiketoiminnan digitaalinen kehittäminen -koulutus toimii kokonaisuuden johdantona. Kevään aikataulu:

  • ke 26.1.2022​ klo 13-16
  • ke 9.2.2022​ klo 13-16
  • ke 2.3.2022 klo 13-16

Koulutuskonaisuus jatkuu teemakoulutuksilla.

Ilmoittautuminen kevään 2022 koulutuskokonaisuuteen on päättynyt.

Kevät 2022

Syksy 2021

ke 25.8.2021 klo 13 - 16 

ke 8.9.2021 klo 13 - 16  

ke 22.9.2021 klo 13 - 16

Koulutus toteutetaan etänä Zoomin välityksellä. Zoom-linkki lähetetään ilmoittautuneille ennen koulutuksen alkua.

Ilmoittautuminen koulutukseen on päättynyt.

Kevät 2021

ke 13.1.2021 klo 13-16

ke 20.1.2021 klo 13-16

to 28.1.2021 klo 13-16

Toteutus: Etäyhteys Zoomin välityksellä

Ilmoittautuminen koulutukseen on päättynyt

Syksy 2020

ke 21.10.2020 klo 13 - 16. 

to 12.11.2020 klo 13 - 16. 

ke 9.12.2020 klo 13 - 16. 

Toteutus: Etäyhteys Zoomin välityksellä 

Ilmoittautuminen koulutukseen on päättynyt

Teemakoulutukset

Teemakoulutuksiin osallistuminen on mahdollista ainoastaan 'Liiketoiminnan digitaalinen kehittäminen' -johdantokoulutuksen jälkeen.

Teema III: Verkkokaupan mahdollisuudet (3 x 3 tuntia) 

  • ke 19.1. klo 13-16
  • ke 2.2. klo 13-16
  • ke 16.2. klo 13-16

Ilmoittautuminen teemakoulutukseen III: Verkkokaupan mahdollisuudet e-lomakkeella.

Teema I: Digitaalinen markkinointi (3 x 3 tuntia) Nainen katsoo tablettitietokonetta

  • ke 16.3.2022 klo 9-12
  • ke 30.3.2022 klo 9-12
  • ke 13.4.2022 klo 9-12

Teema II: Digityökalut (3 x 3 tuntia) 

  • ke 27.4.2022 klo 9-12
  • ke 11.5.2022 klo 9-12
  • ke 1.6.2022 klo 9-12

Ilmoittautuminen kevään 2022 koulutuskokonaisuuteen e-lomakkeella.

Syksy 2022

Teema III: Verkkokaupan mahdollisuudet (3 x 3 tuntia)

  • ke 24.8.2022 klo 13-16
  • ke 7.9.2022 klo 13-16
  • ke 21.9.2022 klo 13-16

Syksy 2021

Teema I: Digitaalinen markkinointi (3 x 3 tuntia) 

  • ke 6.10.2021 klo 9-12 
  • ke 27.10.2021 klo 9-12 
  • ke 10.11.2021 klo 9-12

Lisäpajat teemaan liittyen:
Kokonaisuunnitelmasta podcastiksi: Yrityksesi ääni kuuluviin aidosti ja järjestelmällisesti: 29.9. klo 9-12 
Video- & podcast-paja: 14.10. ja 28.10. klo 9-16 Osallistuminen edellyttää valmista käsikirjoitusta, jonka pohjalta lähdetään työskentelemään (Ota edellisessä työpajassa tekemäsi käsikirjoitus mukaan työpajaan.)
Google Analytics tehokas arkikäyttö: 15.11. klo 14-16
Mainonnan hallinta somekanavissa: 26.11. klo 9-11

Ilmoittautuminen lisätyöpajoihin e-lomakkeella

Teema II: Digityökalut (3 x 3 tuntia) 

  • ke 24.11.2021 klo 9-12 
  • ke 01.12.2021 klo 9-12  
  • ke 15.12.2021 klo 9-12

Ilmoittautuminen teemakoulutukseen II: Digityökalut e-lomakkeella.

Teema III: Verkkokaupan mahdollisuudet (3 x 3 tuntia) 

  • ke 19.1. klo 13-16
  • ke 2.2. klo 13-16
  • ke 16.2. klo 13-16

Ilmoittautuminen teemakoulutukseen III: Verkkokaupan mahdollisuudet e-lomakkeella.

Kevät 2021

Teema I: Digitaalinen markkinointi (3 x 3 tuntia)

ke 3.2.2021 klo 13 - 16 

ke 17.2.2021 klo 13 - 16  

ke 10.3.2021 klo 13- 16 


Teema II: Sisäisten prosessien digitalisoiminen (3 x 3 tuntia)

ke 17.3.2021 klo 13-16

ti 30.3.2021 klo 13-16

ke 14.4.2021 klo 13-16
 

Teema III: Verkkokauppa (3 x 3 tuntia)

ti 27.4.2021 klo 13-16

ma 10.5.2021 klo 13.16

ke 26.5.2021 klo 13-16

Koulutuskokonaisuus digiosaamisen vahvistamiseksi

Oona 2.0 -koulutustarjonnasta saat vinkkejä käytännön kilpailukeinojen kehittämiseen kuten: Miten tuotteet ja palvelut löydetään? Miten tehdä tuotteesta kokonaisvaltainen kokemus? Kuinka lisäät tuotteesi katetta lisäpalveluilla ja jäsenyyksillä sekä kuinka viestit asiakkaittesi kanssa heitä ymmärtäen ja kuunnellen. Sinulle on tarjolla ainutlaatuinen koulutuspaketti, johon sinä sijoitat arvokasta aikaasi ja me autamme sinua monistamaan palvelusi yhä useamman saataville.

Tutustu uusiin digitaalisiin markkinoinnin välineisiin ja menetelmiin ja luo samalla itsellesi naisyrittäjien verkosto jossa jaatte oppeja ja kokemuksia digitaalisten työkalujen hyödyistä ja haitoista oman liiketoiminnan kehittämisessä. 

Koulutuksissa saat yrityksellesi käyttöön uusia digitaalisen markkinoinnin menetelmiä ja pääsen keskustelemaan omien tuotteiden/palveluiden kehittämisestä asiantuntijoiden sekä muiden naisyrittäjien kanssa.

Liiketoiminnan digitaalinen kehittäminen (3 x 3 tuntia)

Koulutuksessa yrittäjä oppii digitalisaation tarjoamista mahdollisuuksista oman yritystoiminnan kehittämiseksi sekä asettaa konkreettisen kehittämistavoitteen ja tekee kehittämissuunnitelman digin hyödyntämisestä.

Teemakoulutukset

Teema I: Digitaalinen markkinointi (3 x 3 tuntia)

Teemakoulutuksen aiheita ovat mm. markkinointiviestintä digitaalisissa kanavissa, verkkosivut, mobiilimarkkinointi ja sosiaalinen media.

Teema II: Digityökalut (3 x 3 tuntia)

Teemakoulutuksen aiheita ovat mm. toimistoratkaisujen, taloushallinnon, asiakkuudenhallinnan, ajanvarauksen, laskutuksen tai HR:n digitalisoiminen.

Teema III: Verkkokaupan mahdollisuudet (3 x 3 tuntia)

Teemakoulutuksen aiheita ovat mm. verkkokaupan perusteet, sähköisen liiketoiminnan tavoitteet ja mittaaminen, tietoturva.

Yhteystiedot

Projektipäällikkö Elina Förster, Metropolia AMK,
elina.forster [at] metropolia.fi,
p. 040 184 1947

Suunnittelija Auli Räsänen, Metropolia AMK,
auli.rasanen [at] metropolia.fi,
p. 040 672 6577