Ernst & Young Oy ja Metropolia tehostavat yhteistyöllä brändinäkyvyyttä ja opiskeluyhteistyötä

9.4.2019 - 12:00


Arabian kampuksella Metropolian varatoimitusjohtaja Simo Mustila, Ernst & Young:n Head of Recruitment & Employer Branding Finland Helena Lampinen ja Junior Consultant Gurvinder Paul sekä Metropolian liiketalouden lehtori Pia Väkiparta-Lehtonen.Ernst & Young Oy ja Metropolia ovat sopineet brändinäkyvyydestä ja opiskeluyhteistyöstä 9.4.2019 solmitulla yhteistyösopimuksella. Ernst & Young on kiinnostunut yhteistyöstä liiketalouden ja tuotantotalouden tutkinto-ohjelmien kanssa sekä brändinäkyvyydestä.

Tavoitteena on vahvistaa Ernst & Young:n myönteistä työnantajakuvaa mm. tarjoamalla erilaisia harjoittelu- ja yhteistyömahdollisuuksia sekä edistää opiskelijoiden työelämälähtöistä osaamisen kehittymistä, verkostoitumista sekä työllistymistä.

”Toivomme Ernst & Young:n ja Metropolian yhteistyön mahdollistavan sen, että tulevaisuuden osaajat ja työpaikat kohtaavat jo kampuksilla”, sanoo Helena Lampinen, Ernst & Young:n Head of Recruitment & Employer Branding Finland.

”Moninainen yritysyhteistyö on Metropolialle ja Liiketalouden osaamisalueelle tärkeää. Ernst & Young on yksi maailman merkittävimmistä tilintarkastus- ja liikkeenjohdon konsultointiyhteisöistä. Olemme äärimmäisen iloisia siitä, että sopimus tarjoaa mielenkiintoisia näkymiä kansainväliseen liiketoimintaan niin opiskelijoille kuin myös henkilökunnalle ja pääsemme kehittämään Ernst & Young:n kanssa jo aloittamaamme yhteistyötä entistä määrätietoisemmin ja pitkäjänteisemmin”, kertoo lehtori Pia Väkiparta-Lehtonen Metropoliasta.

Lisätietoja

Pia Väkiparta-Lehtonen
lehtori, Liiketalouden osaamisalue
Metropolia Ammattikorkeakoulu
etunimi.sukunimi [at] metropolia.fi (etunimi[dot]sukunimi[at]metropolia[dot]fi)
p. 040 524 0586

Tiedote:

Sirpa Rutanen
Metropolian Viestintäpalvelut