Asiakaskokemuksen kehittäminen

Kesto
25.8.2025 - 12.12.2025
Laajuus
5 op
Hinta
125,00 € + alv 0 %

Ilmoittautuminen
02.06.2025 10:00 - 18.08.2025 23:59

Sisältö

- kuluttajakäyttäytymisen tietoperusta
- arvojen merkitys kuluttajakäyttäytymisessä
- palvelukokemuksen kehittämisen menetelmät
- asiakaskokemus
- palveluiden merkitys yhteiskunnallisen hyvinvoinnin rakentamisessa.


Osaamistavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija ymmärtää asiakaskokemuksen merkityksen liiketoimintalähtöisten palveluratkaisujen kehittämisessä. Opiskelija ymmärtää kuluttajakäyttäytymisen teorioita osana asiakaskokemuksen parantamista sekä osaa kuvata olemassa olevaa palvelupolkua käyttäjän näkökulmasta. Opiskelija tunnistaa kehitystarpeita ja osaa ideoida niihin ratkaisuja sekä osaa suunnitella ja kuvata asetettuja tavoitteita tukevia palveluratkaisuja


Esitietovaatimukset

Markkinointi 5 op tai vastaava osaaminen


Opetusmenetelmät

Aktivoiva luento
Ryhmätyöt
Itsenäiset tehtävät
Työpajat


Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Consumer behaviour : an European perspective / Michael Solomon, Gary Bamossy, Søren Askegaard, Margaret K. Hogg. tai vastaava
Muu kurssimateriaali


Arviointikriteerit

60% yksilötehtävät
40% ryhmätehtävät


Opettaja/Yhteyshenkilö

Ilmoittautuminen

02.06.2025 10:00 - 18.08.2025 23:59
Aloitus 25.8.2025
125,00 € + alv 0 %