Markkinointi

Kesto
26.8.2025 - 12.12.2025
Laajuus
5 op
Hinta
125,00 € + alv 0 %

Ilmoittautuminen

Sisältö

- Liiketoimintaympäristö ja sen vaikutukset markkinointiin
- Markkinoinnin kilpailukeinot
- Markkinoinnin suunnittelu, toteuttaminen ja seuranta
- Kestävä markkinointi
- Tekoäly markkinoinnissa


Osaamistavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija ymmärtää markkinoinnin, palvelujen ja myynnin roolin yrityksen strategiassa sekä asiakaslähtöisen markkinoinnin menestystekijänä liiketoiminnan toteuttamisessa. Opiskelija tuntee markkinoinnin keskeisimmät käsitteet ja tunnistaa markkinoinnin eri osa-alueita ja niiden käsitteistöä. Opiskelija osaa etsiä, analysoida ja tuottaa tietoa sekä tehdä kehittämisehdotuksia liiketoiminnan suunnittelun tueksi.


Opetusmenetelmät

Aktivoiva luento
Ohjatut harjoitukset
Työpajat


Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

David Jobber, John Fahy (2015 tai uudempi): Foundations of Marketing, McGraw-Hill, NY


Arviointikriteerit

Jatkuva arviointi 10 %
Oppimistehtävät 50 %
Kokeet 40 %


Opettaja/Yhteyshenkilö

Ilmoittautuminen

19.08.2025 23:59 mennessä
Aloitus 26.8.2025
125,00 € + alv 0 %