Markkinointiviestinnän kehittäminen

Kesto
20.10.2025 - 12.12.2025
Laajuus
5 op
Hinta
125,00 € + alv 0 %

Ilmoittautuminen

Sisältö

- markkinointiviestinnän sisällön kehittäminen ja toteutus
- markkinointiviestintätekstien suunnittelu ja kirjoittaminen
- vakuuttava viestintä: pitsaus
- markkinointiviestinnän kanavat, työkalut ja sovellukset
- tavoitteellisen markkinointiviestinnän budjetointi ja ostaminen
- markkinointiviestinnän tehokkuuden mittaus ja seuranta
- markkinointiviestinnän suunnitteluun liittyvät eettiset kysymykset


Osaamistavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa kehittää ja toteuttaa yrityksen markkinointiviestintää.


Esitietovaatimukset

Markkinointi 5 op tai vastaava osaaminen


Opetusmenetelmät

Luennot
Kampanjaraportti
Kampanjan pitchaus
Muut opettajan osoittamat tehtävät

Kaikki tehtävät tulee olla palautettuna kurssiarvosanan saamiseksi


Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Ei erillistä kurssi/tenttikirjaa, mutta kirjasuosituksia aiheesta kiinnostuneille:

Barry, P. 2012. The advertising concept book: Think now, design later : a complete guide to creative ideas, strategies and campaigns. 2nd ed., revised and expanded. London: Thames & Hudson.

Eagle, L., Czarnecka, B., Dahl, S. & Lloyd, J. 2021. Marketing communications. Second edition. Abingdon, Oxon ; New York, NY: Routledge.

Juska, J. M. 2022. Integrated marketing communication: Advertising and promotion in a digital world. Second edition. New York, NY: Routledge.

Pelsmacker, P. d., Geuens, M. & Bergh, J. v. d. 2021. Marketing communications: A European perspective. Seventh edition. Harlow, England: Pearson.

Smith, P. R. & Zook, Z. 2024. Marketing communications: Integrating online and offline, customer engagement and digital technologies. Eighth edition. London: Kogan Page.


Arviointikriteerit

Kurssitehtävien palautus: tarkemmat arviointikriteerit löytyvät OMA:sta


Opettaja/Yhteyshenkilö

Ilmoittautuminen

13.10.2025 23:59 mennessä
Aloitus 20.10.2025
125,00 € + alv 0 %