Keinoja ikäystävällisempään asiakaskokemukseen

Kohtaatko asiakaspalvelutyössäsi ikääntyneitä asiakkaita? Tuleeko vastaan tilanteita, joissa on hankala tietää miten kannattaisi toimia? Hämmentääkö sinua esimerkiksi aisteihin tai toimintakykyyn liittyvät erityispiirteet?

Kesto
19.9.2024
Hinta
190,00 € + alv 24 %
(235,60 € sis. alv)

Ilmoittautuminen
5.9.2024 23:59 mennessä

Tämän iltapäivän aikana saat näkökulmia ikääntyneiden asiakkaiden kanssa toimimiseen myös hieman haastavammissa tilanteissa. Mihin esimerkiksi vuorovaikutuksessa kannattaa kiinnittää huomiota. Ikääntyneillä ihmisillä voi olla tarve yksilölliselle kohtaamiselle, ajan saamiselle ja turvallisuuden tunteelle. Opit tunnistamaan ympäristön ja oman toimintasi vaikutusta sujuvaan yhteistyöhön.

Koulutuksen kohderyhmä

Asiakaspalvelutyötä tekevät (alasta riippumatta)

Koulutuksen sisältö

  • Luodaan yhteistä ymmärrystä ikääntymisestä ja iäkkäästä ihmisestä asiakkaana
  • Miten kohdataan ikääntynyt erilaisissa asiakaspalvelutilanteissa
  • Omien työtapojen tarkastelu

Koulutuksen ajankohta

19.9.2024 klo 8.30-11.30 Koulutus toteutetaan lähikoulutuksena Metropolian Myllypuron kampuksella.

Toteutamme koulutusta myös yritysten ja organisaatioiden tarpeisiin, ota yhteyttä ja kysy tarjousta!

Hyödyt

Saat

keinoja kohdata ikääntyneitä ihmisiä asiakaspalvelutilanteessa

Opit

huomioimaan ympäristön merkityksen palvelutilanteissa

Tunnistat

miten omalla toiminnallasi voit myötävaikuttaa sujuvaan asiakastilanteeseen myös haastavissa tilanteissa ikääntyneiden kanssa

Kouluttajat

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen avoinna 5.9.2024 saakka
Aloitus 19.9.2024
190,00 € + alv 24 %
(235,60 € sis. alv)

Lisätietoja

Toimitus- ja peruutusehdot