Digitekijä Fast Track -erikoistumiskoulutus

Kenelle

Koulutus on suunnattu sinulle, joka haluat kehittää digiosaamistasi tai syventää sitä.

Koulutus on suunnattu jo työelämässä toimineille soveltuvan korkeakoulututkinnon omaaville henkilöille, jotka työskentelevät nyt tai tulevaisuudessa verkkokaupan ja verkossa myymisen tai digitaalisen liiketoiminnan kehittämisen parissa.

Hyöty opiskelijoille

Opit käytännön case -työskentelyn kautta parhaiden ammattilaisten ohjauksessa digitaalisuudesta laaja-alaisesti.  

Koulutusmoduulit sisältävät kokonaisuuksia liittyen digitaalisiin aihealueisiin kuten

  • strateginen muutosjohtaminen,
  • digitaalisuus palveluliiketoiminnassa,
  • asiakaslähtöiset kehittämismenetelmät ja
  • verkkokaupan menestyksen kulmakivet.

Lisäksi suoritat osana koulutusta HubSpot, Google AdWords ja Google Analytics -sertifikaatit.

Koulutus muodostaa 30 opintopisteen kokonaisuuden, jota voi hyödyntää, jos jatkossa suorittaa ylemmän ammattikorkeakoulututkinnon Haaga-Heliassa, Metropoliassa tai Laureassa.

Hyöty yritykselle

Koulutuksen suoritettuaan työntekijänne pystyy syventämään digitaalista osaamistaan ja jatkossa vaikuttamaan yrityksen verkkomyynnin kehittämiseen. Tavoitteena on tukea oppimista ja osaamista ja tarjota työkaluja liittyen verkkomyynnin kasvattamiseen.

Moduulit ja aikataulut

Syksyllä 2019 alkanut koulutus järjestetään 27.9.2019 - 12.6.2020 ja se sisältää 30 opintopisteen laajuisen kokonaisuuden, johon sisältyy 12 lähityöskentelypäivää sekä etätyönä tehtäviä harjoituksia.

Koulutus muodostuu kuudesta eri moduulista, joissa käsitellään digitaalisen ympäristön strategista muutosjohtamista, digitaalisuutta palveluliiketoiminnassa, käydään läpi asiakaslähtöisiä kehittämismenetelmiä, verkkokaupan menestyksen kulmakiviä sekä verkkomarkkinoinnin ja myynnin ratkaisuja ja työkaluja.

Lähipäivät järjestetään perjantaisin klo 9.30 - 15 seuraavasti:

  • 27.9. ja 11.10.2019: Strateginen muutosjohtaminen digiajassa
  • 8.11. ja 29.11.2019: Asiakaskokemuksen kehittäminen
  • 13.12.2019 ja 17.1.2020: Asiakashankinta digitaalisissa kanavissa
  • 31.1. ja 6.3.2020: Markkinoinnin ja myynnin digitaaliset prosessit ja työkalut
  • 20.3. ja 17.4.2020: Mittaus ja seuranta digitaalisissa markkinointikanavissa
  • 8.5. ja 29.5.2020: Verkkokaupan menestyksen kulmakivet 

Lähipäivät järjestetään Haaga-Helian Pasilan kampuksella, Ratatie 13, 00520 Helsinki.

Kouluttajat

Kurssin vetäjinä toimivat verkkokauppakokemusta omaavat huippuohjaajat:

  • Pirjo Elo, Metropolia Ammattikorkeakoulu
  • Pia Hellman, Metropolia Ammattikorkeakoulu
  • Eija Lipasti, Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Miika Malinen, Woolman Oy
  • Jarmo Sarkkinen, Haaga-Helia ammattikorkeakoulu

Hinnat ja ilmoittautuminen

Koulutukseen mahtuu mukaan 15 opiskelijaa Metropolian kautta  (yhteensä 45 opiskelijaa kolmesta eri korkeakoulusta). Koulutuksen hinta on 950 € (alv 0 %).

Koulutukseen ilmoittautuneet hakijat, joilla on soveltuva alempi tai ylempi korkeakoulututkinto, hyväksytään ohjelmaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Opiskelijalle lähetetään välittömästi ilmoittautumisen jälkeen lasku, jonka maksettuaan opiskelijan ilmoittautuminen on sitova.

Lisätietoa koulutuksesta:
Niina Tapanainen niina.tapanainen@metropolia.fi

  • Haaga-Helia.
  • Laurea-ammattikorkeakoulu.
  • Metropolia Ammattikorkeakoulu.

Haaga-Helia, Metropolia ja Laurea ammattikorkeakoulut järjestävät yhdessä yrityksille ja yritysten työntekijöille suunnatun digitaalisen liiketoiminnan Digitekijä Fast Track -koulutuksen.

Erikoistumiskoulutus järjestetään 27.9.2019 - 12.6.2020. Koulutus sisältää 30 opintopisteen laajuisen kokonaisuuden, johon sisältyy 12 lähityöskentelypäivää sekä etätyönä tehtäviä harjoituksia.